Tog en välförtjänt 12-timmarssömn

Hej mina små sötizar!
 
I helgen satt jag, Patrick och Victor hos Patrick och grillade, åt och drack gott. Jag hade på mig mina nya Hugo Boss-skor som jag köpt på Best Of Brands i Huddinge för 1198:- (Om någon snuttiz vill se hur de ser ut, skriv till mig FnIzZ), mina Diesel Thaniz-jeans som typ han som vann Idol 2006 brukar ha på sig. Gaahd kommer inte ihåg vad han heter nu. Jag hade även min mörkgröna Fillipa K-tröja på mig som jag köpte på NK. 
 
Jag var så himla trött igår efter att inte ha gjort något på hela dagen, jobbade i tre timmar, och sen var jag heeeelt slut. Jag tyckte att jag hade haft så många eld i järnet (eller vad det nu de gamla säger) så jag sov från 01-13. Dags för mig att ladda batterier nu inför den här härliga veckan. På onsdag ska jag träna med mitt innebandylag och sen i helgen ska jag på fest. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig då, någon som har ett bra tips?
 
Nu äter jag två mackor med smör och ost, sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning.
 
Jag gilar inte när det regnar, för då förstörs min frisyr :( :( Får väl köpa ett paraply på Sturegallerian eller något tihi.
 
PözZ!

Kommentarer
Postat av: Bickey Dickey

Åååhhh iiiihhh.........FniZz

2008-07-08 @ 13:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0